Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen:

Levert u ook aan bedrijven?
- Ja wij leveren naast particulieren ook aan bedrijven

Zijn uw prijzen inclusief of exclusief BTW?
- Alle genoemde prijzen zijn inclusief 21% BTW

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
- Artikelen die wij op voorraad hebben worden de eerst volgende werkdag verzonden.
- Artikelen die wij NIET op voorraad hebben worden elke vrijdag aangeleverd en direct naar uw verzonden.
 (bestelling dient dan donderdag voor  10 uur bij ons binnen te zijn.)

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
- Ja, u kunt uw bestelling ook ophalen
 (Jesners woonaccessoires, Grotestraat 192, 5151 BP Drunen, let op alleen op afspraak omdat we hier geen voorraad hebben liggen)

Worden er montage boutjes meegeleverd met de Grepen en Knoppen?
- Ja, wij sturen altijd montageboutjes mee voor een materiaaldikte van 18 mm
Heeft u een andere materiaaldikte, dan kunt u dit aangeven bij het veld opmerkingen tijdens het bestelprocedé

Door welke pakketdienst wordt het geleverd?
- Wij verzenden met Post nl

Met welke betaalsystemen werkt u?
- Wij hanteren Ideal en Paypal betalingen of contant/pinnen bij afhalen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Als particulier kunt u binnen 14 werkdagen, zonder opgaaf van reden, uw bestelling indien mogelijk in originele verpakking retourneren.
Na ontvangst van de retourzending zal Kastenman.nl de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten binnen 14 dagen aan u terugstorten.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Retouradres:
Jesners.nl
Grotestraat 192
5151 BP Drunen

Ik heb een artikel wat ik niet kan vinden op uw webshop, kunt u mij dit leveren?
-Vele artikelen staan (nog) niet op de webshop, deze vullen wij wekelijks aan.
U kunt uw vraag stellen via ons contacformulier of stuur een mail naar info@kastenman.nl
Indien wij het kunnen leveren zullen wij u een gepaste aanbieding voorleggen.

Ik heb een technische vraag over een bepaald product, hoe kan ik deze stellen?
- U kan via het vragen formulier "technische vragen" uw vraag stellen.

Hoe gaat u met mijn persoonlijke gegevens om?
- Wij gebruiken uw gegevens enkel om uw product te leveren.
Wij geven uw gegevens niet aan derden en sturen u geen ongewenste mails.
(als u de nieuwsbrief wilt ontvangen dan versturen wij u enkel de nieuwsbrief)

Als ik een tweede bestelling plaats voordat mijn eerste pakket geleverd is, betaal ik dan 2x verzendkosten?
- Indien uw pakket nog niet verzonden is dan betaald u maar 1x verzendkosten.
verstandig is om ons eerst even te contacteren, dan kunnen wij aangeven hoe te bestellen.

Staat uw vraag er niet tussen?
- contacteer ons dan via info@kastenman.nl